SANT VICENÇ DE TORELLÓ - VIDRÀ i VOLTA AL VIDRANÈS - SANT VICENÇ DE TORELLÓ

June 27, 2021
June 2021

near Vilaseca, Catalunya (España)

Ruta circular amb sortida de Sant Vicenç de Torelló. Per la Font Santa anirem a buscar la urbanització de la Riera de Sant Pere. Ens enfilarem cap a la Vinyeta i Collsaplana per anar a trobar el coll de la creu de Salgueda. De baixada passarem per la casa de Salgueda i arribarem a Vidrà. Anirem a trobar la pista de Sant Bartomeu de Covildases. A mig camí, just després de creuar un torrent, trobarem a l'esquerra el desviament que ens portarà de pujada cap a la casa de la Canal. Enfilarem la pista per anar fins a can Font -just abans d'arribar-hi podrem veure el faig monumental de can Font (o de la Feixa Verda)- i Ciuret. Seguirem de pujada per la carretera fins trobar el desviament per anar a les cases de Fontcuberta, el Pujol i la Coma.
De baixada passarem per la casa de Palou Xic i arribarem a Vidrà. Retornarem cap a Sant Vicenç per la mateixa pista per on hem vingut. Cap a Salgueda, la Vinyeta, la urbanització de la Riera, la Font Santa i Sant Vicenç.
Recorregut realment espectacular. Podem conèixer racons del Vidranès molt poc vistos. Les vistes, impressionants.
Aixó si, les pujades són una constant en tot el recorregut. Per tant, les bateries en passen via.
Amb un pes de 87 Kgr, el consum ha estat de 800 Wh.