Photo ofSant Romà de Sau - Salt del Sallent - Santuari del Far - Santuari de la Salud - Rupit - Tavertet - esglesia de Sant Romà de Sau Photo ofSant Romà de Sau - Salt del Sallent - Santuari del Far - Santuari de la Salud - Rupit - Tavertet - esglesia de Sant Romà de Sau Photo ofSant Romà de Sau - Salt del Sallent - Santuari del Far - Santuari de la Salud - Rupit - Tavertet - esglesia de Sant Romà de Sau

June 17, 2023
June 2023

near Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

Sortim de la presa de Sau cap a El Farigoler, la Cabana de Mas Novell. Passem per sota Venta-sacs i pujem al coll de Pendís. Passem per Sant Joan de Fàbregues i arribem al espectacular Salt del Sallent. Continuem per l’Om i ens desviem fins al Santuari del Far. Tornem enrera i pujem a les Roques Encantades per arribar al Collet de l’Arç i agafar el camí de baixada fins al Santuari de la Salud. Tornem a pujar al coll i baixem cap a Rupit per atravessar el poble i anem a buscar el camí de Tavertet que és com una trialera de pujada. Arrivem a Rajols i ja tenim carretera pels Cingles de L’Avenc fins a Tavertet on parem a dinar. Desprès carenegem fins al coll de Malla i agafem un camí molt embrussat per baixar fins al pantà de Sau i apropar-nos al’esglesia de Sant Romà de Sau. Ja nomès queda baixar fins a la presa de Sau on hem deixat el cotxe.