Sant Quirze, Sant Pere, la Vinyeta, Salgueda, Vidrà, Coll de Forn, Pla Marenyol

Photo ofSant Quirze, Sant Pere, la Vinyeta, Salgueda, Vidrà, Coll de Forn, Pla Marenyol Photo ofSant Quirze, Sant Pere, la Vinyeta, Salgueda, Vidrà, Coll de Forn, Pla Marenyol Photo ofSant Quirze, Sant Pere, la Vinyeta, Salgueda, Vidrà, Coll de Forn, Pla Marenyol

March 12, 2023
March 2023

near Sant Quirze de Besora, Catalunya (España)

Sortim de Sant Quirze de Besora cap a Sant Vicenç de Torelló, travessem el túnel de la C-17 i després sortim a la dreta on seguirem la carretera cap a Vila-seca. Continuarem fins a Sant Vicenç i després cap a Sant Pere. Un cop creuat el poble seguirem per la carretera fins a la sortida de la Vinyeta, on trobarem una pista pavimentada que ens portarà fins a la casa de la Vinyeta. Seguirem a l'esquerra, sempre cara amunt fins arribar al Coll Saplana, on començarà la baixada fins a passar Salgueda i més avall. Un cop hàgim creuat al Ges començarem a pujar fins a Vidrà. Després d'esmorzar, anirem cap a Palou Xic, per continuar cap al Clot de les Fonts, on hi ha una granja en desús. Seguirem pujant fins al Coll de Cristòfol i el Coll del Forn, on baixem cap al coll del Barretó. Allà seguim a la dreta cap al Pla de Marenyol i més avall fins als Ferrers. Dels Ferrers anem a buscar la carretera de Llaers fins al camí dels Bufadors, on passat la bassa girem a l'esquerra direcció al coll dels tres pals. D'allà baixarem fins al Castell de Montesquiu i acabarem la ruta a Sant Quirze de Besora.