Sant Quirze de Besora - Serra de la Cogulera GR 3 - Sant Quirze

December 18, 2021
December 2021

near Sant Quirze de Besora, Catalunya (España)

Sortida amb la ideia clara de anar fins a Coll de Vidrà per la via ràpida, son uns 12 kms de pujada per asfalt 😔.
Un cop al Coll ens desviem per pista per anar seguin el GR 3 que baixa fins a Sant Quirze pel vessant del Coll d'Hi-era-de-massa i per la fantàstica👍Carena de la Cogulera, al Collet del Boscatell km 17 aprox. comença un corriol trialero força tècnic⚠️ amb algún tram aeri i amb lloses de pedra i roques que es fà molt difícil de seguirlo sobre la bici.
Després d'aquest tram técnic, ens espera una baixada per un corriol per el mitg del bosc estret i maco 😄 fins al poble. Aquesta baixada de uns 4 kms els 2 primers kms reseguin la Carena hi ha un parell de punts curts on el perill de caiguda 🩹 es evident a els trams de les lloses peró com sempre dependrà del nivell de cadascú les vegades que tocarà posar el peu a terra.

corriol dins de bosc

comença just deseguida després del tram de la Cinglera, estret i ràpid.