sant marti vell-els angels-quart-vinyoles-els angels-s.marti

Photo ofsant marti vell-els angels-quart-vinyoles-els angels-s.marti Photo ofsant marti vell-els angels-quart-vinyoles-els angels-s.marti Photo ofsant marti vell-els angels-quart-vinyoles-els angels-s.marti

March 24, 2022
March 2022

near Sant Martí Vell, Catalunya (España)

Deixem els cotxes a Sant Marti Vell al Pàrquing del restaurant, Comencem a pujar direcció al Àngels per un camí costerut però ample fins els Àngels, baixem per carretera fins el punt KM. 8, on agafem un camí que de seguida es torna corriol de baixada bastant pla fins que de cop gira direcció al torrent amb baixades fortes però controlades després del torrent comença a pujar fort però ciclable, i comencem a baixar per bon camí fins a començar a creuar torrents amb aigua que es cobreix els peus, va empalmant amb corriols de bon fer fins a Quart, on seguim per sobre Llambilles, fins el Mas Morell on la pujada es forta i amb un camí ample però molt axergaiat, fins que arribem a la Colònia Vinyoles on comença el bon camí fins el Àngels i amb molt bona pista fins a Sant Marti Vell.