Photo ofSant Joan Despí(TV3)-Sant Just Desvern-Creu d'Olorda-CastellCiuró-Carretera de la Sanson-SJD-Sant Joan Despí(TV3) Photo ofSant Joan Despí(TV3)-Sant Just Desvern-Creu d'Olorda-CastellCiuró-Carretera de la Sanson-SJD-Sant Joan Despí(TV3) Photo ofSant Joan Despí(TV3)-Sant Just Desvern-Creu d'Olorda-CastellCiuró-Carretera de la Sanson-SJD-Sant Joan Despí(TV3)

April 8, 2023
April 2023

near La Gabarra, Catalunya (España)

Pujada a Sta.Creu d'Olorda des de Sant Joan Despí. A Sant Just prenem el camí que porta a la Penya del Moro, però a la 1a bifurcació ens desviem a la dreta per dirigir-nos a la Torre de Sta. Margarida i a la del Bisbe i a continuació a Can Ferriol. Tot el tram és molt costerut i idoni per gravel. Si no es disposa d'E-Bike el recorregut necessita una gran fortalesa física. Quan arribem a la BV-1468 girem a l'esquerra fins, al cap de 100mts, agafar la desviació a la Sta. Creu d'Olorda. Sortint del monestir tombem a la dreta passant per la pedrera dels ocells i la masia de Can Portell. Continuem per l'antic camí de Sta. Creu d'Olorda fins a Castell Ciuró on tombem a l'esquerra per resseguir el torrent d'en Benet. A l'esquerra tenim unes bones vistes de la Torre de Can Bofill. A continuació hem d'estar atents per desviar-nos a l'esquerra i prendre la carretera de la Sanson (Cimentera). Un cop passada aquesta hem de tombar novament a l'esquerra per dirigir-nos a la Masia de La Salut (restaurant). Aquest mateix camí acaba contactant amb el de la Penya del Moro i a partir d'aquell punt només cal repetir el trajecte fins a l'origen.
Asfalt de Sant Joan Despí a l'inici del camí que porta a la Penya del Moro. També els 100 mts de la BV-1468 i 50 mts des de la Cimentera fins al desviament a La Salut.