Photo ofSant Cugat -Terrassa - Matadepera- Can Torres - Les Arenes - Cadafalc - Guanta - Sentmenat - Sabadell - Sant Cugat Photo ofSant Cugat -Terrassa - Matadepera- Can Torres - Les Arenes - Cadafalc - Guanta - Sentmenat - Sabadell - Sant Cugat Photo ofSant Cugat -Terrassa - Matadepera- Can Torres - Les Arenes - Cadafalc - Guanta - Sentmenat - Sabadell - Sant Cugat

January 9, 2022
January 2022

near Terrassa, Catalunya (España)

De Sant Cugat a Terrassa i de Sabadell a Sant Cugat en Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Tot el recorregut és paisatgísticament molt atractiu. La part oriental de la Mola és d'una gran bellesa, amb cingles majestuosos. Quasi tot es fa per pista.
Tanmateix, dono alguns consells.
De Terrassa a la zona d'esbarjo de les Arenes es fa molt bé. Hi ha un parell de trams molt curts de molta pendent que per prudència hem baixat de la bici, però la pista es fa molt bé.

A la zona d'esbarjo de les Arenes DESACONSELLEM seguir el nostre trac perquè seguint els indicadors ens hem posat en el camí del riu en direcció cap a Cadafalc. Creiem que és molt millor agafar la carretera cap a Sant Llorenç Savall, a uns 500 metres a la dreta hi ha una pista que va cap el Gual de la Font del Platan i segueix amb bona pista fins a dalt de la carena a Cadafalch.

Un segon consell,. A dalt la carena hem seguit cap a Castellar del Vallès, però a un km aproximadament hem girat cap a l'esquerra buscant la direcció de Guanta I Sentmenat. Ja ens havíen avisat que aquesta baixada era molt pendent i molt rocosa, doncs efectivament ho és molt i és perillosa. Si mai torno a fer aquest itinerari, evitaré passar per la baixada de Guanta i aniré directament de Can Cadafalc a Castellar del Vallès i després agafaré el camí del Santuari de la Salut i Sabadell.

Resumint: si es tenen en compte els consells i es canvia part del recorregut, és una ruta fàcil, sobretot si es fa amb ebike. Amb btt de tracció animal :) cal considerar el desnivell, i aixó ja depen de cadascú. Sinó, pels trams que hem comentat, l'hauríem de qualificar de dificil.