Photo ofSant Cugat del Vallès - Matadepera , per la via verda, Castell Arnau i tornada per Serra Galliners Photo ofSant Cugat del Vallès - Matadepera , per la via verda, Castell Arnau i tornada per Serra Galliners Photo ofSant Cugat del Vallès - Matadepera , per la via verda, Castell Arnau i tornada per Serra Galliners

December 20, 2020
December 2020

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Hem sortit de Sant Cugat del Vallès per l'Avinguda de les Roquetes, hem travessat pel pont de l'Autopista B-30 i hem seguit recte, fins arribar a Bellaterra. Dins de Bellaterra hem girat a la dreta fins trobar la carretera de Sant Cugat a Bellaterra. Hem baixat les escales de l'estació dels FGC i hem agafat la via verda fins el Parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès.
D'allà hem anat a buscar, per carrils bici, la Ronda Arrahona i l'Avinguda Egara, per carrils bici també hem seguit fins la rotonda de la N-150 (caserna Mossos d'Esquadra). Al Carrer Jules Verne de Castell Arnau hem girat a l'esquerra i hem entrat al Parc natural Agrari de Sabadell, per pistes hem seguit en direcció nordoest, a la dreta el camp de golf al davant, tota l'estona el massís de La Mola de Sant Llorenç del Munt., fins a trobar el Torrent de la Batzuca, que l'hem seguit fins arribar a Matadepera. Al començament de la tornada hem desfet bona part del camí, amb dues variants hem agafat la carretera que passa pel golf fins la N-150 i a Sant Quirze hem girat al principi de l'Avinguda Egara cap a la dreta, baixada fins trobar la pujada que ens menarà a la Serra de Galliners. I fins a Sant Cugat resseguint el Camí dels Monjos.

Passejada molt agradable, bones vistes del Vallès, del massís de La Mola i a la tornada des de la Serra de Galliners també del Baix Llobregat. Quasi tot per pistes i carrils bici.
Fàcil amb bici elèctrica. Moderat si es fa amb bici de tracció muscular. L'hem feta en dues ocasions, de les dues maneres. :)