Sant Cugat del Vallès Circular Monestir Papiol Puigmadrona Monestir

Photo ofSant Cugat del Vallès Circular Monestir Papiol Puigmadrona Monestir Photo ofSant Cugat del Vallès Circular Monestir Papiol Puigmadrona Monestir Photo ofSant Cugat del Vallès Circular Monestir Papiol Puigmadrona Monestir

16 mi
September 25, 2021
September 2021

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Circular molt interessant que passa per molta natura, camps, boscos... tot a tocar de Sant Cugat. Es visita el centre de Papiol, amb el Castell i l'Esgèsia. Bon lloc per prendre una cervesa.
Hem seguit parcialment el track https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/sant-cugat-papiol-puig-madrona-valldoreix-la-floresta-sant-cugat-43577942
de sergipriante, amb algunes variants.
Comentaris:
Al Papiol, al trobar uns amics hem anat directament cap al Puig Madrona (un altre dia ja anirem cap a les Escletxes i després al Puig Madrona).
Abans d'arribar a Can Montmany es convenient baixar de la bici uns metres ja que és molt pedregòs (uns 100 metres).
Molt de compte en un punt, després de Can Montmany, en el punt del meu track 17,8, millor no seguir recte endavant per un corriol, perquè hi ha un tros d'un rierol (de les Bobines) que hem tingut que passar amb les bicis a pes de braços amb molta dificultat en un desnivell molt fort. Desaconsello passar per aquí, millor girar a l'esquerra en el punt indicat. Es tracta tant sols d'uns metres, que no invaliden l'interès de la resta de l'itinerari.