Sant Cugat, Collserola, Tibidabo, Sant Pere Màrtir, Carretera de les Aigües.

Photo ofSant Cugat, Collserola, Tibidabo, Sant Pere Màrtir, Carretera de les Aigües. Photo ofSant Cugat, Collserola, Tibidabo, Sant Pere Màrtir, Carretera de les Aigües. Photo ofSant Cugat, Collserola, Tibidabo, Sant Pere Màrtir, Carretera de les Aigües.

3 hours one minute
December 5, 2022
December 2022

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Feta el 05/12/22 amb bon sol, molta visibilitat , fred i en bona companyia.

Anavem amb dos elèctriques i un amb muscular.

Volta a tota la muntanya de Collserola i Sant Pere Màrtir gaudint de les vistes de tot el Vallès i de Barcelona.

La pujada fins al Tibidabo es sostinguda però bona.
Al costat de la pista principal hi han molts corriolets perqué els amants dels corriols es distreguin.

La baixada i posterior pujada a la font de la Budellera es opcional però l'espai bé es val una visita.

La Pujada a Sant Pere Màrtir es bona menys els últims 100 metres que son una mica forts i trencats. Amb elèctriques no hi ha problema.

La carretera de les aigües es un passeig amb vistes espectaculars de Barelona i tota la costa des d'El Prat fins a Badalona i més.

Al arribar a la via del funicular del Tibidabo tombem a l'esquerra per pujar per una bona pista fins a la carretera de La Rabasada per evitar algun tram dolent i arribem al Coll de l'Erola per on hem passat al pujar.

Tornem a La Rabassada per baixar per carretera fins al Mirador de la Rabassada però está totalment tancat.

Continuem fins al següent revolt, "la Paella", i tombem a l'esquerre per agafar la avinguda de les aigúes o la pista forestal B01 que passa pel centre d'acollida d'animals.

Als 150 metres hi ha un camí a l'esquerra que empalma amb la pujada es pot retallar vuit qulòmetres per tornar al punt de partida.

Però si continues per la dreta, seguin la ruta, gaudireu de la resta de Collserola amb zones boscosses més humides i molt maques amb llargues baixades i petites pujades fins arribar a Sant Cugat.

Aquest tram passa per Can Catá que diuen es prohibit passar a peu i en bici però es pot passar i al final hi ha una porta qué es pot obrir i deixar tancada.

Continuem per pista fins arribar al àrea de Can Coll i fem un quilòmetre per carretera fins a rribar a una pista bona a la dreta qué és el GR6 i ens portarà al punt de sortida.