Photo ofSant Celoni - Rocatell - Hortsavinyà - Sot de l'aram - St Cebrià i St Iscle - Vallgorguina- Sant Celoni Photo ofSant Celoni - Rocatell - Hortsavinyà - Sot de l'aram - St Cebrià i St Iscle - Vallgorguina- Sant Celoni Photo ofSant Celoni - Rocatell - Hortsavinyà - Sot de l'aram - St Cebrià i St Iscle - Vallgorguina- Sant Celoni

Very difficult
September 11, 2022
September 2022

near Sant Celoni, Catalunya (España)

De Sant Celoni fins a La Batllòria per la via augusta (costat autopista), trencar cap a fuirossos i seguir direcció el rocatell on es poden gaudir d'unes precioses vistes del Montseny, el Castell de Montsoriu...seguir direcció Hortsavinyà fins arribar a l'esglesia. Baixar cap al sot de l'aram per un corriol tècnic (ull amb les pedres) però es pot fer bé. Seguir la ruta fins St Cebrià de Vallalta per corriols de bon fer. De Sant Cebrià fins a Sant Iscle per carretera. De Sant Iscle hem anat per muntanya fins Vallgorguina. Allà hem escollit fer un tram per carretera per manca de temps.
Ruta complerta, pista + alguns corriols. Bones vistes, algunes rampes fortes de fins el 19% però curtetes.