Photo ofSant Aniol de Finestres - Sant Esteve de Llémena - Santa Maria del Freixe - Dama de la Garrotxa - Sant Aniol de Finestres Photo ofSant Aniol de Finestres - Sant Esteve de Llémena - Santa Maria del Freixe - Dama de la Garrotxa - Sant Aniol de Finestres Photo ofSant Aniol de Finestres - Sant Esteve de Llémena - Santa Maria del Freixe - Dama de la Garrotxa - Sant Aniol de Finestres

September 4, 2022
September 2022

near Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

Ruta circular, aproximadament 1/5 part d'asfalt, la resta pistes. La dificultat... depèn de l'estat de forma de cadascú, de la bicicleta que porti i de l'ànim que l'acompanyi!

Sortida del Pla de Sant Aniol en direcció a Sant Esteve, per la carretera asfaltada. A Sant Esteve ens dirigim a l'església, que és d'on surt la pista de terra que ens durà fins a l'ermita de Santa Maria del Freixe. La pista comença en molt bon estat, però a partir de Can Vinyets, i sobretot de l'enllaç amb la pista principal que puja des de Les Carreres és una mica complicada, més per l'estat de la pista, amb moltes pedres soltes a les pujades, que no pel desnivell, que també n'hi ha.

A l'ermita toca refrescar la gola. A partir de l'ermita la pista està en molt millor estat, amb els trossos que podrien ser més dolents emporlanats. Seguim fins arribar al poblat de la Palomera, on hi ha l'escultura La Dama de la Garrotxa, amb una molt bona vista sobre la vall de Mieres.

A partir del trencant que ens portaria a Santa Maria de Finestres que deixem a la dreta, la pista es converteix en baixada, gairebé durant 5 Km amb un pendent de més del 7% de mitjana, amb algun tros emporlanat, la qual cosa permet acabar la sortideta descansats i divertits.

PictographMonument Altitude 2,164 ft

PictographMonument Altitude 2,400 ft

PictographMonument Altitude 2,529 ft

PictographMonument Altitude 2,528 ft

• Josep Calm Peracaula May 11, 2024

Perfecta para pasar la mañana