Salt-St Pere S’Estronques-St Amanç-Salt

Photo ofSalt-St Pere S’Estronques-St Amanç-Salt Photo ofSalt-St Pere S’Estronques-St Amanç-Salt Photo ofSalt-St Pere S’Estronques-St Amanç-Salt

August 25, 2023
August 2023

near Salt, Catalunya (España)

Sortim de Salt direcció cap a Montfullà, d'allà baixem fins a Bescanó, voltem el poble per fora i passem per l'ermita de Santa Margarita, una mica més enllà Vilanna i al cap d'una estona travessem la carretera de Mas Llunes i ens enfilem per uns prats i boscos, molt secs a causa de la sequera, i al cap de no res trobem l'ermita de Sant Pere sestronques excel·lentment restaurada fa uns anys. Ens desviem de la ruta i aprofitem per visitar la bassa de can Feliu, també molt mancada d'aigua. Reprenem el camí i ens dirigim cap a l'ermita de Sant Amanç, estratègicament situada en un lloc enlairat als contraforts de la muntanya de Santa Bàrbara. També llueix una restauració recent que li dóna un aire molt endreçat. Baixem cap a Angles i travessem el poble direcció Olot, un cop som a la riera d'Osor baixem cap al Ter i seguim un corriol que va seguint tota la vora del riu fins a sortir d'Angles, on agafem la via verda ja de retorn al punt de sortida. Bona pedalada.