Salou - Ermita de Montroig - Vilanova Escornalbou - Pantano de Riudecanyes

July 30, 2022
July 2022

near Salou, Catalunya (España)

A Cambrils pel camí vell de Vila-Seca a Cambrils Estació FFCC. Justament al darrera de la estació hi ha una carrertera poc transitada que us porta pel devant de la cooperativa de Cambrils. Al passar la cooperativa hi ha un sender que tira amb direcció de Montroig del Camp. No té pèrdua perque está ben senyalitzat. De Montroig agafo la pujada de la Ermita de la Mare de Deu de la Roca que es una pujada una mica exigent, sobre tot l'ùltim tram arribant a la Ermita. Després de visitar la Ermita abans de finalitzar la baixada de la Ermita hi ha un sender a la ezquerra que agafo. Es un sender per corriols divertits. Després em trobaré a la baixada de "La Pedra del Angel" i al finalitzar el camí, hi han dos opcions: Dreta Montroig o ezquerra Vilanova. Jo agafo Vilanova.
El tram passa per uns llocs xulos i poc transitats o molt poc.
En arribar a Vilanova agafo direcció Riudecanyes pel camí vell. Es un cami que es troba justament al costat de les piscines municipals de Vilanova. Cami de ascensos i descensos no massa exigents i divertits.
Cuan arribo a Riudecanyes decideixo d'anar a visitar el Pantá i agafo la carretera poc transitada dirección al Castell de Escornalbou que abandono cap a la dereta per visitar el Pantá.
Després enfilo pel mitg del poble i agafo un sender a la ezquerra en acabar el poble. Aquest sender es xulo i pots gaudir de la frescor de l'ombra si passas al estiu.
Per corriols i senders arribo a Montbrió i d'aquí enfilo Riudoms i després a Salou.
Ruta molt entretinguda i no massa exigent.