Photo ofSallent, Castellnou de Bages, Torre de Castellnou, mas de la creu del Perelló, Castellot del Serrat, Balsareny, Sallent. Photo ofSallent, Castellnou de Bages, Torre de Castellnou, mas de la creu del Perelló, Castellot del Serrat, Balsareny, Sallent. Photo ofSallent, Castellnou de Bages, Torre de Castellnou, mas de la creu del Perelló, Castellot del Serrat, Balsareny, Sallent.

January 13, 2022
January 2022

near Sallent, Catalunya (España)

Sortim del bar Dinamic de Sallent (amb temperature per sota 0°) direcció Santpedor fins al GR 179, cap a Castellnou de Bages, on hem arribat a l'esglesia de Sant Andreu, Cementiri i l'Ajuntament. Seguim per un camí força dolent fins camí carener de la Torre de Castellnou i seguim carenejant pel camí, fent marrada per pujar al mas de la Cer del Perelló, lloc on executaren al maquis Ramon Vila "Caracremada" el 1963. Seguim el camí pel la carena del Serrat del Maurici fins al peu del Castellot del Serrat, sobre Balsareny, per un camí malt pedregós. Tornem al camí, baixem a Balsareny, travessem el poble fins el riu Llobregat i seguim pel costat de la Séquia de Mantes fins el tram vora la carretera C- 1411z sins a Sallent i al bar Dinamic on hem sortit al matí.