Sallent, Avinyó, St. Miquel de Terradelles, Cornet, Sallent.

Photo ofSallent, Avinyó, St. Miquel de Terradelles, Cornet, Sallent. Photo ofSallent, Avinyó, St. Miquel de Terradelles, Cornet, Sallent. Photo ofSallent, Avinyó, St. Miquel de Terradelles, Cornet, Sallent.

October 23, 2022
October 2022

near Sallent, Catalunya (España)

Sortida i arribada a Sallent. Volta circular per camins amples i ben condicionats, passant per paisatges de bosc i conreus de cereal, coincidint en algun tram amb el camí ramader. Sortint de Sallent passem per St. Pere de Saraïma i continuem fins la Font de la Rovirassa on esmorzem. Arribem a Avinyó fent un descens formidable. Pujada forta fins la Torre dels soldats, continuem fins St. Marçal de Relats i St. Miquel de Terradelles, amb l'antiga i la nova capella. Comencem el descens passem per Cornet i fins la carretera on al cap d'uns 3 km tornem a agafar camí, en baixada igual i fins a Sallent. Uns quants anem a dinar a la Torre de...

Pont d'Avinyó.

PictographMonument Altitude 1,543 ft

Torre dels Soldats

St. Marçal de Relats

St Miquel de Terradelles.

St. Miquel de Tarradelles nou.