Salinas Completo

November 27, 2018
November 2018

near Manuel, Valencia (España)

Ruta completita con zonas de nueva incorporación, algunas bastante radicales, empinado con surcos, derrapando se puede hacer con cuidado. Tiene dos zonas de toboganes muy chulos y sendas a tope muy disfrutonas. La senda que va a la Llosa es técnica y divertida. Salinas nunca defrauda.

• Photo of peresaurus
    peresaurus Dec 2, 2018

viva el rock and roll!! Salines a full va ser MARAVILLOS!!

• Photo of paco 39
    paco 39 Aug 9, 2020

Ojo ara en este recorregut que te un parell de zones que estan prou mal per les plutjes d'este invern, el final de la baixa de santa barbara cara el port antic de Carcer esta algo destruida per les plutjes i el ultim bucle que hi ha tornant a Manuel esta ple d'arbres caiguts per les plutjes, de el resto es brutal!!!

• Photo of Conejo oscuro
    Conejo oscuro Aug 11, 2020

Si tens rao, per aixó ara recurtem en la baixá que crec que es diu DH rosa, i girem despres d una curva a l Esquerra que es un pi en uns arrels travats, uns 30 metres mes avant a l esquerra en un camp que ja te dixa en la putjá a les antenes, hem fet una fita per a que es veja on se gira. Els arbres ja están tallats i ja es pot passar be. Gracies per el comentari pq se m ha passat posar ho jo

• Photo of AitorSofia
    AitorSofia Aug 11, 2020

Grande Juan....ole tú.

• Photo of paco 39
    paco 39 Aug 11, 2020

Ok, supose que dh rosa es la baixa que ens porta a Llosa o la que va cap al antic port de Carcer, de totes formes a la proxima ja tinc modificat el teu track, gracies per les rutes!!