Photo ofSabadell -Torre Baró - Sant Jeroni de la Murtra - La Llagosta - Santa Perpetua de la Mogoda -Santiga - S Photo ofSabadell -Torre Baró - Sant Jeroni de la Murtra - La Llagosta - Santa Perpetua de la Mogoda -Santiga - S Photo ofSabadell -Torre Baró - Sant Jeroni de la Murtra - La Llagosta - Santa Perpetua de la Mogoda -Santiga - S

January 10, 2023
January 2023

near Sabadell, Catalunya (España)

De Sabadell pel riu Ripoll fins al pont de Cerdanyola. Cal atravesar Cerdanyola per agafar el camí de l’acueducte o Sta Maria de les Feixes. Continuar cap a Can Catà i l’esglesia de Sant Iscle i Sta. Victoria. Comença la pujada fins a dalt de Collserola, concretament al Forat del Vent amb vista de Barcelona. Seguir a mà esquerra pel passeig de les aigües cap al Castell de Torre Baró amb opció de visita. Baixem pel c/Capçanes i el camí de les quatre estacions per sortir en unes escales al c/ d’Aiguablava i poder atravesar la Meridiana i per varis carrers, creuem la C-58. Desprès cal passar per sobre les víes del tren i vorejar la planta de formigó Hormiconsa pel costat del riu Besós fins al pont vell de Sta. Coloma de Gramanet. Ja a l’altre banda remontar-lo un tros per girar a mà dreta i primer pel parc d’Europa i més amunt el parc forestal de La Bastida on trobem el camí de Sant Jeroni de la Murtra. Una vegada passat St. Jeroni en arribar a una petita collada, girem a l’esquerra per pujar fins al mirador de la Vallensana. Allà creuem la ctra BV5011 i amunt pel camí que puja fins a la Torre Vigía Bravo. Desprès d’una parada amb bona panoràmica, baixar cap a St. Cebrià de Cabanyes i continuar avall fins a la ctra BV5001 de St. Adrià de la Roca. Deseguida ens diquem per la llera del riu Besós fins a trobar una palamca de ciment i entrem a La LLagosta i per la dreta cap a la riera de Caldes per davant de l’estació. A la riera, pujar amunt pel voral del riu fins a Sta. Perpetua de la Mogoda. Un cop passada la ciutat, on hi ha un senyal de camins, cap a l’esquerra per la Via Augusta fins a la B140 que va a Sabadell. A Santiga, entrem a veure l’esglesia de Maria Antiga i amb pujada cap al polígon de Can Roqueta. Hi ha carril bici. Un cop a Torre Romeu seguim pel cementiri de Sabadell i pel pont de la Salud i la Torre de l’aigua, arrivem al punt de sortida.