Sabadell - Tibidabo - Sagrada Familia i tornada pel riu Ripoll

Photo ofSabadell - Tibidabo - Sagrada Familia i tornada pel riu Ripoll Photo ofSabadell - Tibidabo - Sagrada Familia i tornada pel riu Ripoll Photo ofSabadell - Tibidabo - Sagrada Familia i tornada pel riu Ripoll

December 23, 2022
December 2022

near Sabadell, Catalunya (España)

De Sabadell cap a Sant Quirze del Vallès per pujar a la Serra de Galliners i ahafar el camí dels Monjos fins a Sant Cugat del Vallès. Pel pi d’en Xandri cap a Can Borrell. Seguim pujant per l’esglesia de Sant Medir fina arribar a la carretera del Tibidabo i hi arribem per un corriol. Baixem altra vegada fins la carretera i agafem el camí de les aigües per anar baixant fins al costat del tunel de la Rovira. Ens endinsem a Barcelona pel passeig Maragall i cap a la dreta pel carrer Mallorca fins a la Sagrada Familia per veure les noves torres de Sant Lluc amb el bou i de Sant Marc amb el lleó i baixem a mar pel carrer Marina. Bordejem la platja parant a fer un café amb llet al complex esportiu de la platja de la Mar Bella i seguim fins a la desembocadura del riu Besós per pujar cap a Montcada i Reixac i pel riu Ripoll fins a Sabadell.