Sabadell - Serralada de la Marina

May 29, 2023
May 2023

near Sabadell, Catalunya (España)

Sabadell pel riu Ripoll fins al pont de Can Zam a Sta Coloma de Gramanet per enfilar cap Sant Jeroni de la Murtra i seguir pujant fins a la torre de vigia Bravo. Carenejar fins a la Conreria i a Mas Po Canyadó continuar amunt fins al mirador del turó del Galceran. Més endevant, em desvío uns metres per veure el Dolmen de Can Gurri. Llevors baixada fins a Alella passant pel palau del Governador, a Teià passo per l’ermita de l’Alegria i pujo per la riera de Montalegre per veure la Cartoixa que porta el seu nom i fins al coll per passar davant de l’institut recerca de la leucècia Josep Carreras i agafar el sender de la font de l’amic i pel costat del restaurant Molí de Cal Dimoni i per el camí del Drac veig l’acueducte petit i baixo per un corriol fins al costat de Sant Jeroni de la Murtra on reprenc el camí d’anada per tornar a Sta. Coloma de Gramanet i tornar a vorejar el Ripoll fins a la pasarela del riu Ripoll on pujo a Barberà del Vallès i tornar a Sabadell.