Photo ofSabadell, Sentmenat, Torre Roja, Caldes de Montbui, Torre Marimon, Sentmenat, Sabadell. Photo ofSabadell, Sentmenat, Torre Roja, Caldes de Montbui, Torre Marimon, Sentmenat, Sabadell. Photo ofSabadell, Sentmenat, Torre Roja, Caldes de Montbui, Torre Marimon, Sentmenat, Sabadell.

March 1, 2023
March 2023

near Sabadell, Catalunya (España)

Surto de casa cap a la Salut, serra de Sant Iscle i a l'alcina tiro a dreta cap a Sentmenat. A la carretera tiro cap a can Vinyals i cap el Castell. Allà davant prenc el camí cap a la zona industrial i d'allà el camí cap a Caldes. A la cruïlla del roure gros giro a l'esquerra i segeixo tot el camí fins el pla i l'assantament iberic de la Torre Roja des d'on val la pena la vista del Vallès. Refaig el camí fins el roure i tiro cap a Caldes de Montbui, que passant per la font del Lleó i l'esglesia, travesso Caldes del tot fins els tallers de la Segalés i una escola on agafo el camí del riu que travesso i per una pujada arribo a la Torre Marimon. Segueixo el GR 97 passant per can Capella i ca l'Ànec i seguint el camí, complicat en l'últim tram, arribo al camí carener que travessa Sentmenat. A la carretera giro a l'esquerra i la segueixo fins al camí que faif en sentit contrari fins a la Salut per la serra de St. Iscle i a Sabadell.