Photo ofSabadell - Matadepera - Les roques foradades - Serra del Troncó - Matadepera - Sabadell Photo ofSabadell - Matadepera - Les roques foradades - Serra del Troncó - Matadepera - Sabadell Photo ofSabadell - Matadepera - Les roques foradades - Serra del Troncó - Matadepera - Sabadell

February 22, 2022
February 2022

near Sabadell, Catalunya (España)

Sortida de SBD cap a Matadepera passant pel camí de la Roureda (camp de futbol), cami de Romeua, centre d'informació de can Bonvilar, Matadepera, riera de les Arenes, fins can Torrella. Travesem la riera i pel costat dret anem pujant direcció les Pedritxes. Agafem el carrer Alba de la Barata, fins a trobar el trencall a ma dreta (hi ha una cadena) i ens enfilen cami amunt fins a trobar el trencall a l'esquerra que ens porta a les Foradades ( a la dreta aniriem a la casa nova de l'Obac. Fem les fotos de rigor i baixem per la serra del Troncó cap a can Torrella, riera de les Arenes, i cap a La Casera. Agafem el camí que ens porta a St.Julià d'Altura i can Oriach. Ruta totalment cicable, amb algun tram en pedra solta