Sabadell Cerdanyola Collserola Barcelona

Photo ofSabadell Cerdanyola Collserola Barcelona Photo ofSabadell Cerdanyola Collserola Barcelona Photo ofSabadell Cerdanyola Collserola Barcelona

September 3, 2018
September 2018

•   4.3 1 review

near Sabadell, Catalunya (España)

De Sabadell baixem cap el riu Ripoll pel Parc de la Clota per prendre contacte amb la nova pedelec en l'agradable i fàcil passeig del riu. Travessem pel Pont del Molí d'en Fontanet i després el de Sant Oleguer però es pot seguir pel marge dret tota l'estona si vols. Un bernat pescaire al riu vora el Molí de les Tres Creus.

A Les Termes un petit tram de carretera transitada i perillosa en el pont, però es pot passar en un moment que no vinguin cotxes i per l'hípica seguim riu avall.

Cap el Km 13 al Parc del riu Ripoll de Ripollet agafem el pont cap a Cerdanyola que travessem en mig d'un trànsit infernal directes cap a Sta Ma de les Feixes i a la pista cap a Can Coll.

A Can Coll agafem el sender de pujada que ens remunta fins la pista en poc més d'un Km de forta pujada. Jo crec que en bici convencional no es pot pujar si no estàs fort i tens molta tècnica però con s'ha fet de nit tampoc ho puc tenir clar del tot. El que està clar és que electrificat s'ha fet bé fins i tot a cegues.
Evitem el camí del turó de Can Cerdà perquè no ens hi veiem però és un bon complement a la pujada i seguim pista de Fotjà cap el portell de Valldaura, casa Juaco i el Forat del Vent.

Baixada pistera de Can Masdeu, ja farem el sender d'en Segarra un altre DIA (o una nit que portem bons llums).

Ha estat una bona estrena de la bici nova amb assistència elèctrica.

PictographPhoto Altitude 530 ft

Puja fort pista

• Photo of El Ton de Cal Potarranca
    El Ton de Cal Potarranca Jun 16, 2020

Espectaculars paisatges de Barcelona després d’un últim esforc que m’ha deixat sense alè......

• Photo of dani_pent
    dani_pent Jun 16, 2020

Gràcies pel comentari Ton.

Em sap greu el final apoteòsic però jo estrenava bici elèctrica aquell dia i volia posar-nos a prova!