Photo ofS. Pau de Seguries, Coll d'Arrencafels, Cim Puig Ou, St. Andreu de Porreres i Coll de Capsacosta (La vall del Bach) Photo ofS. Pau de Seguries, Coll d'Arrencafels, Cim Puig Ou, St. Andreu de Porreres i Coll de Capsacosta (La vall del Bach) Photo ofS. Pau de Seguries, Coll d'Arrencafels, Cim Puig Ou, St. Andreu de Porreres i Coll de Capsacosta (La vall del Bach)

April 14, 2024
April 2024

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Ruta circular des de Esglèsia Sant Pau Vell passant per:
- Mina de Carbur (1.5 km)
- Font de Teresa (3.0 km)
- Collada del Sitjar (4.9 km)
- Coll de la Bau (7.1 km)
- Coll d'Arrencafels (8.7 km)
- Cim Puig Ou (10.1 km)
- Portell de les Roques (13.1 km)
- Collada de Resclusanys (13.9 km)
- Coll Joell (17.5 km)
- Coll del Triadú (19.5 km)
- Pont de Porreres (22.5 km)
- Pont de Llongarriu (24.3 km)
- Ermita de Llongarriu (25.3 km)
- Coll de Capsacosta (31.1 km)
- Font de Barnado (33.1 km)
- Font de la Germandat (35.7 km)
Pista formigonada fins a la Collada del Sitjar, a partir d'aquí fins al Collet d'Arrencafels, que és el creuant per pujar a Puig d'Ou, pista forestal una mica pedregosa.
A Collet d'Arrencafels per pujar fins a Puig d'Ou, ho hem intentat amb bici uns 400m, però finalment les hem aparcat i la resta l'hem fet a peu fins al Pic d'Ou, uns 15 mín més a peu per arribar-hi.
Realment unes vistes espectaculars 360º, uns quants exemples tot donant la volta: Pic de Bastiments, El Costabona, El Canigó, els poblets de Font Rubí, Rocabruna, El Bassegoda, Mª de Deu del Món, l'abadia de Roses, Rocacorba, Olot, El Far, El Puigsacalm, El Poble de Santa Pau i S. Joan de les Abadeses. (amb sol però amb calitja)
A partir del Collet d'Arrencafels, fins ben gairebé al trencat de la Carretera de Vall del Bach, pista forestal molt pedregosa, s'ha d'anar amb compte.
A partir d'aquí i ja fins a S. Pau de Seguries, és un combinat de carretera, pista forestal amb trossos formigonats, però de molt bon fer.
Recorregut bastant ciclable, però s'ha d'anar amb compte amb els trams pedregosos que hem comentat.