Ruta del Sant Crist de Teià - turó de Baldiri - Vallromanes-Tiana -Badalona

Photo ofRuta del Sant Crist de Teià - turó de Baldiri - Vallromanes-Tiana -Badalona Photo ofRuta del Sant Crist de Teià - turó de Baldiri - Vallromanes-Tiana -Badalona Photo ofRuta del Sant Crist de Teià - turó de Baldiri - Vallromanes-Tiana -Badalona

2085
March 7, 2024
March 2024

near Badalona, Catalunya (España)

Ruta circular amb bons corriols de baixada i tota ciclable des de la platja de Badalona passant per:
- Platja de la Barca Maria (2.1 km)
- Turó de Montgat (3.4 km)
- Cau de la Guineu (10.9 km)
- Font del Senglar (13.7 km)
- Font del grill (14 kn)
- Refugi de la Ferreria (14.5 km)
- Font de Serviol (15.5 km)
- Mina d'aigua (17.4 km)
- Pedra del Diable (18.3 km)
- Coll de la Font de Cera (25.5 km)
- Font dels Eucaliptus (28.1 km)
- Barraca de vinya (28.9 km)
- Coll de Vendrans (31.6 km)
- Font de Can Comas (33.0 km)
- Platja del Cristall (37.6 km)
- Platja dels Pescadors (38.7 km)

Ruta circolar pistera pel bassant asoleiat de la serralada marina amb algun corriol de baixada.

Sortim de la platge de Badalona dircció a Montgat i enfilem a l’alçada de l’estació de tren cap a lla pista del lateral de l’autopista fins Alella. Creuem la carretra pel semafor i ens dirigim per corriol de les vinyes Roure de pujada cap a la cornisa central. Abans però ens desviem per corriol de baixada fins a Teià. Pujem per la riera i passem per la font del senglar i la font del Grill fins el el mirador del Sant Crist. Seguim pujant , creuem el refugi i arribem amb fortes rampes a la cornisa del turó del Baldiri. Des d’aquí agafem pista de baixada cap a Premià de Mar i tornem a pujar fins l’estació elèctrica de Sant Mateo a la cornisa central. Agafem corriol de baixada passant per un bosc preciós direcció a Can Gorgui. Baixem el corriol bastant tècnic de l’hotel per anar a esmorzar a Vallromanes. Pujem pel corriol clàssic fins la pista i tornem a entrar a un altre corriol direcció a la Crta de Font de Cera. Creuem i un cop creuada la urbanitzacióentrats , entrem a la pista un km. ens desviem a l’esquerra pel corriol de les tres fons que ens portarà a Tiana i després a la platja de Badalona.