Ruta del Crist de Teià -Sant Mateo

-56 ft
January 21, 2024
January 2024

near Badalona, Catalunya (España)

Ruta circolar pistera amb algun corriol pel bassant asoleiat de la serralada marina.

Sortim de la platge de Badalona dircció a Montgat i enfilem a l’alçada de l’estació de tren cap a lla pista del lateral de l’autopista fins Alella. Creuem la carretra pel semafor i ens dirigim per corriol de pujada cap a la cornisa central. Abans però ens desviem per corriol de baixada fins a Teià. Pujem per la riera i passem per la font del senglar i la font del Grill fins el el mirador del Sant Crist. Seguim pujant , creuem el refugi i arribem amb fortes rampes a la cornisa del turó del Baldiri. Des d’aquí agafem pista de baixada cap a Premià de Mar i tornem a pujar fins la cornisa central. La creuem i agafem corriol de pujada que ens portarà al punt més alt a Sant Mateo . Enfilem la tornada passant per la font de Sant Mateo i pista fins la baixada clàssica direcció a Alella. Tornem a agafar el lateral de l’autopista fins Montgat i la platja de Badalona.

Ruta pistera sense dificultat però amb pujades fortes i corriols de baixada.