Rubio-Pesebre-Manko-Mirador Elia-12-20

Photo ofRubio-Pesebre-Manko-Mirador Elia-12-20 Photo ofRubio-Pesebre-Manko-Mirador Elia-12-20 Photo ofRubio-Pesebre-Manko-Mirador Elia-12-20

December 13, 2020
December 2020

•   3.7 1 review

near L'Espelt, Catalunya (España)

Ruta especial per E-Bike, abastenirse amb bici humana-pulmonar les pasaràs canutes fins arribar a rubio, curriols i trialeres de pujada, ideal per E-Bike, avans d'esmorçar ja hem anat al Pesebre de la Manko a Sant Pere D'Ardesa, despres de un bon esmorçar al Castell de Rubió (fantàstic com sempre) hem tornat al Pesebre per fer el retrato amb els de Capellades Juanjo i Cia. Despres nosaltres hem anat al mirador de l'Elia des de on hem pogut gaudir de les vistes de la Conca D'Odena, corriols i mes corriols, MATINAL ESPECTACULAR. !!!!
Nota: Dificultat tecnica "Moderat" si la fas amb E-Bike, amb humana-pulmonar patiràs de valent i seria amb una dificultat "Molt Dificil". Bestants trams de pujada a peu per la majoria de mortals.

• Photo of castel
    castel Jan 26, 2021

L'he fet en MTB.
    M'ha agradat molt.
    La recomano, però per fer-la t'han d'agradar:
    - Els corriols amb certa complicació, si no vas amb elèctrica son més difícils els de pujada que els de baixada, però es poden fer tots sobre la bici si estás en forma.
    - Fer una ruta on no pots rodar a ritme pel terreny ondulat i pedregós, poca pista,... Tots els coriols son exigents, no t'avorreixes.
    - Zones bastant poc poblades i inòspites, algunes vistes molt maques.
    Gràcies per pujar-la al Wikiloc i gaaaasssss!