Rubí-Ullastrell-Castellbisbal-Rubí

June 10, 2021
June 2021

near Rubí, Catalunya (España)

Anem a buscar el camí de Can Pòlit i pugem en direcció a la masia Can Roig. Visitem les fonts i retornem al camí principal. Seguim pujant, passem per Can Copes i més endavant trobem un fort pendent amb un abocador clausurat anys enrere a mà dreta. Anem a sortir al camí de les Martines i el finalitzem als quatre vents. He fet un volt per la urbanització ca n'Amat travessant la carretera c243c i he arribat a Ullastrell. Baixant per la mateixa carretera que travessa el poble, agafem un trencant a mà esquerra just després de passar una nau industrial. Aquest camí ens porta a través de conreus fins a la granja Lleonart, després a les masies de Can Puig i Can Segarra. Hi ha unes vistes molt interessants del torrent i del tram baix del Llobregat. Un tros més avall tombem a l'esquerra i passem pel costat de la masia Can Pastallé, camí que ens deixarà a l'urbanització Can Santeugini. Busquem la carretera c243c i l'agafem de pujada en sentit Terrassa. Passem Can Nicolau de Dalt i el trencant de la carretera que va al nucli de Castellbisbal. Trenquem a la dreta i tenim una baixada llarga entre els torrents de Can Canyadell i Can Pidelaserra. A mà esquerra tenim l'impactant abocador de Can Carreres, que està acabant de ser clausurat, i a mà dreta camps de blat. Un cop arribats a l'asfalt anem a buscar el carrer Lluís Millet, des del qual surt un camí que ens durà a la Masia Can Balasch de Rubí. Aquí podrem veure el nou abocador de Can Balasch, que queda al costat de la central elèctrica de Can Pi de Vilaroc. Seguim el camí de terra fins a l'urbanització Can Serrafossà de Rubí i ja som al nucli.