Ronda del Moianés-GR177: Moià-Castellterçol

Photo ofRonda del Moianés-GR177: Moià-Castellterçol Photo ofRonda del Moianés-GR177: Moià-Castellterçol Photo ofRonda del Moianés-GR177: Moià-Castellterçol

June 10, 2022
June 2022

near Moià, Catalunya (España)

Ronda del Moianés en dues etapes, l'intinerari segueix en la major part el GR177.
Sortim de Moià per acabar la primera etapa a Castellterçol, ens dirigim cap el club d golf Montbrú per continuar per la serra de santa Magdalena, els cingles de Serramitja i per la solella de Serramitja cap a la Mare de Deu del Consol, continuem pel Serrat de la Tirolena la quintana del Reixach i Calders.
Fem una parada al mirador del castell i continuem la ruta cap el pla de Malniu, la casa gran de Bellvei i l'ermita de Sant Pere Màrtir. Ara de baixada per un cami molt pedregos que ens obliga a baixar de la bicicleta ens arribem a Monistrol de Calders. Hem de dir que hi una pista alternativa per baixar fins el poble.
Creuem el poble i per corriols d'una certa dificultat ens enfilem fins el plà de Trullàs on començarem la baixada cap a Granera, des d'aqui per pistes que transcorren entre pins i alzines ens apropem a Castellterçol, fi de la primera etapa.
Fem nit a l'hotel la Violeta