Photo ofRoda de Ter - Sant Martí Xic - castell de Voltegrà - PR - C 49 ( ruta btt 7b ), Roda de Ter. Photo ofRoda de Ter - Sant Martí Xic - castell de Voltegrà - PR - C 49 ( ruta btt 7b ), Roda de Ter. Photo ofRoda de Ter - Sant Martí Xic - castell de Voltegrà - PR - C 49 ( ruta btt 7b ), Roda de Ter.

August 27, 2022
August 2022

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Sortida maca i variada ja que té de tot, tram plà vorajan la riba del Ter, pista bona de pujada, vistes panoràmicas de la comarca desde adalt l'hermita i castell, corriol trialero de baixada divertit que transcorre pel costat d'un cingle amb algún que altre pas técnic i algún tram aeri exposat ( ruta 7 b o PR - C 49 ) .

Recordeu no tirar deixalles, respectar la natura i gaudiu de l’entorn.

Ja començem a guanyar alçada, bones vistes.

bones vistes de la comarca

Photo ofSender PR C 49 o sender ruta btt 7 b Photo ofSender PR C 49 o sender ruta btt 7 b Photo ofSender PR C 49 o sender ruta btt 7 b

Sender PR C 49 o sender ruta btt 7 b

Corriol estret de sota bosc sensa gaires complicacions tret de algún tram força curt amb altres trams que trancorre arran de cinglera, té alguns pasos un xic exposats i unes vistes impresionants dels voltans de la cinglera completa.

Prou interesant amb un pas aïllat on toca baixar de la bici.

Serà potser complicat de creuar-lo si a plogut força els dias anteriors.

Serà complicat creuar-la si a plogut força els dias anteriors.

Camí força planer que resegueix la riba del Ter, només hi ha un punt molt curt on tindrem que baixar de la bici arriban a Manlleu.