Roda de Ter. Gurb.masies de voltrega torello manlleu roda de ter

Photo ofRoda de Ter. Gurb.masies de voltrega torello manlleu roda de ter Photo ofRoda de Ter. Gurb.masies de voltrega torello manlleu roda de ter Photo ofRoda de Ter. Gurb.masies de voltrega torello manlleu roda de ter

April 10, 2021
April 2021

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Una bona matinal amb fresqueta a primera hora pero ben abrigats i pedalant ens hem fet pasar el fred rapit. Una ruta molt planera i facil de fer en familia si es vol. Donar la benvinguda a el company Toni que ens ha acompanyat per primera vegada. Es en Toni de calldetenes. Es trempat com un "ginjol" no s'ha fet extrany en cap moment.. hem rodat amb en Ferrant. Joan .Toni i jo mateix... Josep Maria. Moltes gracies companys per compartir aquestes bones matinals.. fins la propera....

• Photo of Joang57
    Joang57 Oct 19, 2023

Bona ruta. Feta per la tarda sense sol i amb amanaça de pluja. Fetes petites variacions per adaptarla a les meves necessitats. La descoberta del pas sota la carretera a Granollers de la Plana un deu.