Roca Centella - Tsunami - camí ADF Plà Batalla - corriol Llaços Grocs, Cànoves.

Photo ofRoca Centella - Tsunami - camí ADF Plà Batalla - corriol Llaços Grocs, Cànoves. Photo ofRoca Centella - Tsunami - camí ADF Plà Batalla - corriol Llaços Grocs, Cànoves.

May 28, 2022
May 2022

near Cànoves i Samalús, Catalunya (España)

3 baixades divertides ( sobre tot Llaços grocs ) sensa gaires problemas técnics.
Roca Centella es un cim que té 1.001 mts, té un vèrtex geodèsic que resalta entre mitg dels arbres on pots gaudir de unes bones vistes del Montseny.
Tsunami es una baixada divertida amb moltes corves revirades entre els arbres sortejan alguns entrebancs.

Camí ADF Plà Batalla té un tram inicial de pujada de un 400 mts i després una mica de pujabaixa per corriolsensa complicacions per corriol i un pel tancat.

La baixada va sortejan entre mitg dels arbres bona part del seu recorregut amb algo de pedra a alguns punts que amb e-bike es fan bé, la part negativa es que quan arribas a les ruines del poblat ibéric està prohibit 🚳 el pas de les bicis.
Jo per respecte , tot el tram fins arribar abaix le fet a peu👍.

corriol Llaços grocs

El corriol llaços grocs 🎗️🎗️ es força llarg, ràpid i divertit sensa gaires complicacions importants tret que està força atepeït de matolls a alguns trams. La baixada va sortejan entre mitg dels arbres bona part del seu recorregut amb algo de pedra a alguns punts, la part negativa es que quan arribas a les ruines del poblat ibéric està prohibit el pas de les bicis. Jo per respecte , tot el tram fins arribar abaix a la asfalta le fet a peu👍.

camí ADF Plà Batalla

pujada a Roca Centella per darrera

Tram molt curt on toca empèmyer la bici, uns 10 mts.

cim Roca Centella

Tsunami

mirador del Puig del Castell de Samalús

Tram prohibit🚳 al pas de bicicletas i amés trobareu senderistes.