Photo ofرکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویرو Photo ofرکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویرو Photo ofرکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویرو

March 24, 2020
March 2020

near Şādeqābād, Fars (Iran)

رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم، خاله گلبس و پدرمان بذرافکن- کارخانه برنج‌کوبی سبحان- یادی از خاطرات گذشته- نمای بی‌آب بند حسن‌آباد و بستر خشکیده رودخانه کُر در سال پربارش- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تالاب‌های رامسر) و بندهای هفت‌گانه آن رود، روستاهای کُوشک و قوام‌آباد کُربال، سرای خاله دختربس- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی
Track Mar 24, 2020 09:56:51

سرای دایی جانی‌خان بذرافکن- جهانگیر بذرافشان- فاز سه خرامه- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به کُربال- پلیس‌راه شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

PictographInformation point Altitude 5,281 ft

PictographInformation point Altitude 5,193 ft

سرای خواهرمان مرضیه بذرافکن- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی از سرای دایی جانی‌خان بذرافکن- جاده خرامه به کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

سرای خواهرمان مریم بذرافکن- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروسکرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای عمه فرخ بذرافکن- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

سرای خاله گلبس بذرافکن- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروسکرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ و خواهرمان مریم بذرافکن- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

سرای زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروسکرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم و خاله گلبس بذرافکن- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

PictographDoor Altitude 5,103 ft

کارخانه برنج‌کوبی علی‌اکبر عباسی و غلامرضا رحیمی- یادی از خاطرات گذشته- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروسکرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم، خاله گلبس و پدرمان بذرافکن- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 24, 2020 09:56:51

Photo ofبند حسن‌آباد۱۳۹۹۰۱۰۵رودخانه کُر- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تا Photo ofبند حسن‌آباد۱۳۹۹۰۱۰۵رودخانه کُر- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تا

بند حسن‌آباد۱۳۹۹۰۱۰۵رودخانه کُر- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تالاب‌های رامسر) و بندهای هفت‌گانه آن رود- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم، خاله گلبس و پدرمان بذرافکن- کارخانه برنج‌کوبی سبحان- یادی از خاطرات گذشته- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی 29°34′22.63″N 53°20′10.83″E POI Mar 24, 2020 12:50:06 Track Mar 24, 2020 09:56:51

نمای بی‌آب بند حسن‌آباد و بستر خشکیده رودخانه کُر در سال پربارش- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تالاب‌های رامسر) و بندهای هفت‌گانه آن رود- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم، خاله گلبس و پدرمان بذرافکن- کارخانه برنج‌کوبی سبحان- یادی از خاطرات گذشته- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی 29°34′22.63″N 53°20′10.83″E POI Mar 24, 2020 12:50:06 Track Mar 24, 2020 09:56:51

سرای خاله دختربس بذرافکن- رکاب‌زنی با دوچرخه شهری اروند موتور پاک برقی- جاده خرامه به بخش کُربال- شهرستان خرامه، بخش‌های مرکزی و کُربال- دود اسپند به شوند ‌‌ضدعفونی هوا و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا- نمای دور آرامگاه زنده یاد منوچهر بذرافکن- پدرمان- سرای‌های عمه فرخ، خواهرمان مریم، خاله گلبس و پدرمان بذرافکن- کارخانه برنج‌کوبی سبحان- یادی از خاطرات گذشته- نمای بی‌آب بند حسن‌آباد و بستر خشکیده رودخانه کُر در سال پربارش- ادامه پایش خشکی و عدم پایداری حقابه زیست‌محیطی و کشاورزی- دریاچه‌های طشک و بختگان( کنوانسیون تالاب‌های رامسر) و بندهای هفت‌گانه آن رود، روستای کُوشک کُربال- سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی 29°34′22.63″N 53°20′10.83″E POI Mar 24, 2020 12:50:06 Track Mar 24, 2020 09:56:51