Ripoll - Girona per la Via Verda

November 23, 2020
November 2020

near Ripoll, Catalunya (España)

Avui he repetit la ruta Ripoll-Girona seguint les Vies Verdes del Ferro i Carbó i la del Carrilet fins a Girona. Però amb bicicleta assistida.
A 3/4 de 7, agafo el tren a Canovelles fins a Ripoll. Començo la ruta a 2/4 de 9 des de la mateixa estació de Ripoll cap a Sant Joan de les Abadesses, a on m'aturo a fer un cafè,fot un fred que pela. Pujant el port de Santigosa, hi ha alguna corba glaçada.
De Sant Joan fins pràcticament a Olot, no m'he creuat amb cap cotxe, és una molt bona opció fer l'enllaç per carretera.
La Via Verda i el paisatge que l'envolta, amb la llum i colors de la tardor, fan una travessa molt recomanable i bucòlica.
Les úniques dificultats, són la distància, les pujades al Coll de Santigosa i al Coll d'en Bas.
A 3/4 de 3, ja estava a l'estació de Girona per tornar cap a Granollers.

PictographTrain stop Altitude 2,426 ft

PictographTrain stop Altitude 403 ft

• Photo of origi
    origi Dec 16, 2020

Dema vaig a fer aquesta ruta, el tema del fred es el que me em preocupa, amb dues termicas i una xaqueta creus que ja tinc prou, o m'aconselles alguna cosa?

Gracies.

• Photo of tonvafe
    tonvafe Dec 16, 2020

Bon dia Origi. No sé què dir-te. Demà no es preveu massa fred. Suposo que en tindràs prou. No oblidis el buff, ni el guants d'hivern. Has de pensar que a primera hora es quan es fa la zona més obaga i fa més fred.

• Photo of origi
    origi Dec 16, 2020

Moltes gràcies per la informació.