Ribes de Freser-Taga

September 14, 2019
September 2019

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Sortim de ribes de freser per carretera asfaltada fins a pardines, d´aqui al camping per carretera pavimentada i aqui ja comença la pista que puja i de valent amb algunes rampes amb molt de roc i que s´enfilen de valent, i aixi arribem al pou del taga , a partir d´aqui la pista es converteix en un corriol amb pedres sueltes i aixi arribem als prats dé llisos del bac. Aqui comença un camp a traves fins a trobar el cami que ens portara fins al cim, es aqui on hem d´exigir al maxim la nostre E-bike i a les nostres cames, pero deixat d´un petit troç que fem empenyen la bici arribem a la creu. Entre la satisfaccio d´haber fet el cim i disfrutan d´allo mes observan el nostra voltant, montserrat, pedraforca, puigmal etc..fa que l´esforç per arribar-hi quedi totalment compensat.Despres de fer moltissimes fotos tornem pujar a les nostres bicis per començar a fer el descens, que deixat d´un petit trocet el fem tot sobre la bici fins a coll de jou, aqui agafem la pista pavimentada fins que trobem un corriol a la dreta que troços corriol troços pista ens portara fins a ribes. Ruta molt recomenable.