Reus Prades Reus express per a començar l'any amb bon peu

January 3, 2022
January 2022

near Reus, Catalunya (España)

Primera ruta de l'any en companyia del Sergio. La busquem fàcil per a no fer tard, que és diumenge, no dissabte... Pujo l'assistència de l'eco de les darreres sortides, per adaptar-me al ritme del Sergio i amunt cap a Prades, fugint de la sorprenent boira de Reus, que a primera hora del matí semblava Lleida.

Fem el "París-Dakar" (Gr) als Motllats i un sender que hi ha tb abans de baixar a la carretera al Coll de Capafonts, però això ho podeu evitar tot per pista si voleu.

Esmorzem l'entrepà que duiem a la motxilla per a fer via, amb un beure i un cafe al solet de la plaça de Prades i ràpid avall per la via ràpida, desfent l'anada pels Motllats per pista aquest cop i baixant cap a l'Albiol i més carretera avall per anar a buscar la trialera/sender que ens porta a les Obagues de la Selva. A l'entrada hii ha un tram de xaragall i arreles que cada cop està pitjor, però en conjunt és un sender espectacular. I des d'aquí ja cap a casa, fent un petit sender abans del polígon de la selva (es pot obviar seguint el camí, ja que és un bucle) i la divertida baixada primer per la RIera d'Almoster i després per la de la Vidaleta fins a tocar ja de Reus.