Reus , Mas de Morenet , Les tosques, Els Garrigots , Cantacorps , Reus.

Photo ofReus , Mas de Morenet , Les tosques, Els Garrigots , Cantacorps , Reus. Photo ofReus , Mas de Morenet , Les tosques, Els Garrigots , Cantacorps , Reus. Photo ofReus , Mas de Morenet , Les tosques, Els Garrigots , Cantacorps , Reus.

October 9, 2017
October 2017

near Castellvell del Camp, Catalunya (España)

Sortida de electriques , hem passat per Almoster , Mas del Victor , Mas de Borbo , Coll de La Batalla , el primer i el segon pi , ermita de Mas d Anguera i pista fins a La Font del Llop , pujant per la carretera de La Musara , a la alçada del Mas de Nebot hem fet dos grups , uns cap al Mas de Nebot , l´Albiol , Font de L´Irla i Reus.
Nosaltres quatre teniem ganes de fer trialeres , hem agafat el cami del Mas de Morenet i la trialera fins a creuar Les Tosques , entrepa i continuem per la pista que passa per sota el single de La Musara i Els Castillejos , hem trencat a la esquerra pel cami de les arnes de abelles fins a trobar la baixada dels Garrigots , hem fet els senderons de Cantacorps , la Portugal , l´Aleixar ( xampu ) i cap a casa .
Comentar que la trialera que va del Mas de Morenet fins a Les tosques esta molt mes ciclable ara que fa dos anys ( obligatori empenye a la ultima roca ) , per la ruta que hem fet hem arribat als Garrigots a la meitat de la baixada , no tota ciclable per mi , un altre dia la farem tota desde els Castillejos .
El total de pedalada efectiva son 3 hores i 15 minuts.

• Photo of Luiggy
    Luiggy Nov 17, 2019

Es una lastima que despues de las ultimas lluvias esta todo destrozado desde el coll de la batalla....