Photo ofRef cuberes -Tahús - tarter de manairons - camí del bosc de la Guàrdia - Collada de Pillat - camí dels Trossals -Novés de Segre Photo ofRef cuberes -Tahús - tarter de manairons - camí del bosc de la Guàrdia - Collada de Pillat - camí dels Trossals -Novés de Segre Photo ofRef cuberes -Tahús - tarter de manairons - camí del bosc de la Guàrdia - Collada de Pillat - camí dels Trossals -Novés de Segre

September 7, 2020
September 2020

near Tahús, Catalunya (España)

Desfem el camí fins a la carretera de Taús i després d’un tram de carretera agafem el camí del Bosc de la Guàrdia, passem pel Tarter dels Manairons fins la collada de Pillat, una mica apartat del camí a seguir, paga la pena la vista que s’hi contempla
Continuem per la Serra de Prades fins a Pks Redó, punt més alt de la ruta.
Comencem la llarga baixada passant per Cap de Ras a l’Ereta ens desviem direcció Borda de Beridà on agafen un camí cap el camp de la Barona on busquem el camí cap el torrent de Baridà, camí en fort pendent i amb pedra grossa i solta que dificulta molt la baixada fons a la pedrera de Promsa
Tot sortint de la pedrera s’agafa el camí d’Estinyà a ma esquerra que ens portarà a Novés de Segre
Gran part dels camins són molt pedregosos, però el paisatge i la solitud del paratge compensa