Rajadell-El Cogullò-Rajadell

March 14, 2023
March 2023

near Rajadell, Catalunya (España)

Inici i final al baixdor Renfe de Rajadell.
Baixem pel Carrer dels Molins fins al Molí de Cal Ferrer i continuem cap al nucli antic de Rajadell.
Seguim pujant per la carretera rural i pista Espai Eraa i Can Massana.
Casa Rural Can Fontanelles i Capella de Sant Vicenç de Fontanelles.
Continuem pista fins trencall que ens durà a l'Església de Sant Pere Segle XI.
Tornem cap a la pista fins Castellfollit de Boix.
Agafem pista a dreta de pujada fins el Castell de Gravalosa i El Cogullò de Can Torra (Punt més Alt 881m.)
Retornem enrere fins a la pista per anar a Sant Miquel i Santa Cecília de Gravalosa.
Bona baixada fins la Carretera de Gravalosa- Pantà Muntaner-Trencall de Ca L'Isidre i Torre del Moro.
Seguim pista i arribem a Castellfollit de Boix on fem parada per dinar a Ca l'Andorrà.
(Molt bé de menjar i de preu)
La tornada del track del Pere, torna a pujar fins al trencall del Cogulló i baixa per la "Z" fins l'estació.
Nosaltres em tornat per la mateixa pista que em fet al matí per tornar a Rajadell on tenim els cotxes.
Km. Totals: 47,33
Bateria: 34% No em carregat.