Photo ofPunta Falconera - Cadaqués per Montjoi - Roses pel Coll de Perafita - Punta Falconera per l'Almadrava Photo ofPunta Falconera - Cadaqués per Montjoi - Roses pel Coll de Perafita - Punta Falconera per l'Almadrava Photo ofPunta Falconera - Cadaqués per Montjoi - Roses pel Coll de Perafita - Punta Falconera per l'Almadrava

August 23, 2022
August 2022

near l'Almadrava, Catalunya (España)

Ruta circular, meitat pistes i meitat asfalt, aproximadament. La dificultat... depèn de l'estat de forma de cadascú, de la bicicleta que porti i de l'ànim que l'acompanyi!

Sortida de l'aparcament de Punta Falconera a primera hora del matí, coincidint amb la sortida de les barques de pesca del port de Roses. Un dia clar i net, i una temperatura molt agradable.

Prenem la pista que ens porta fins la carretera asfaltada de Roses a Montjoi. Passem Cala Montjoi, Cala Calitjàs, Cala Pelosa, el Cap Norfeu. A l'alçada del trencant de Cala Jóncols prenem la pista que ens portarà fins a Cadaqués. Una pujada amb no gaire desnivell, però amb una bona tramuntana en contra que xiula quan passa entre els radis i cables de la bici, sobretot a l'últim tram de pujada, fins a Sa Cruïlla. (En aquest tram ha quedat desactivat el GPS un kilòmetre, al tram de la Font de la Regulosa)

Allà prenem la pista de terra que puja fins el coll de Perafita per l'altre cantó de riera de la carretera asfaltada que porta a Port de la Selva. I allà prenem la carretera asfaltada que ens porta a Roses. Seguim el mar fins l'Almadrava, fins trobar la pista de terra que ens porta una altra vegada a l'aparcament de Punta Falconera.

Totes les pistes estan en prou bon estat. Una bona sortida!