Pujada circular al Tossa Plana - Estany de la Muga en eBike

Photo ofPujada circular al Tossa Plana - Estany de la Muga en eBike Photo ofPujada circular al Tossa Plana - Estany de la Muga en eBike Photo ofPujada circular al Tossa Plana - Estany de la Muga en eBike

Very difficult
August 23, 2021
August 2021

near Arànser, Catalunya (España)

Trobo un track fet per uns màquines i decideixo seguir-lo, tot i que una és mica confús, Surto des de les casetes de les pistes seguint un camí molt traçat que ràpid es fa impracticable sobre la bici perquè està ple de pedres, es fa bastant camí arrossegant la bici, hem desvio per un troç de pista per sort ciclable, sortint-me del track que passa per un refugi, a partir d'aquí continuo el camí traçat amb una mica menys de pedres però d'unidor, hem permeten pujar una mica més a la bici de tan en tan; arribant als 2500m el track hem porta amb tendència a la dreta per parts amb forta pujada que amb tota la potencia del motor hem permet tirar amb pulsacions a tope.
Hauria d'anar cap a l'esquerra que és on es trobarà el cim que no es veu fins el final, sempre que he fet aquest cim m'he trobat boira, vent o neu. S'estava enboirant i sembla que volia ploure per lo que vaig deixar la bici a l'entrada d'una canal marcada amb el nº 26 sobre els 2800m que baixa al estany petit i vaig fer el cim caminant perquè amb bici hauria d'haver carregat a l'espatlla però pesa 25 kg.
En aquest moment veig que hauria d'haver anat amb tendència a l'esquerra en lloc de la dreta que és el que marca el track.
Despres de fer cim caminant hem tiro amb la bici per la canal 26 al principi és molt dret pero amesuara que es baixa es va millor, després hem de creuar un pedrera petita a la alçade del estany petit, fora de la bici i anar a buscar el estany de la muga seguin fites marques del 26 i a partir d'aquí cap aval per camí bo.