Puigcerdá, la Tossa d'Alp

August 28, 2023
August 2023

near Puigcerdà, Catalunya (España)

Pujada dura fins a la Tossa d'Alp.
L'aproximació la faig per pistes a la plana i carretera asfaltada fins la Masella.Aquí comença la diversió. Pujades molt dures que intento fer en mode ECO per si de cas.Al final hi ha alguna rampa que he d'incrementar la potència i controlar no perdre adherència per no parar, complicat.Gaudir de les vistes i baixada a fons si en saps, en cas contrari, xino-xano.
A la Masella agafo la pista que va per sota i surt a Alp.Com encara no en tinc prou, faig una volta turística per la plana.
A gaudir.
Nota: Pràcticament tot en mode ECO, amb la bateria de 750 W ha sobrat un 30%.

Subida dura hasta la Tossa de Alp.
La aproximación la hago por pistas en la llanura y carretera asfaltada hasta la Masella. Aquí empieza la diversión. Subidas muy duras que intento hacer en modo ECO por si acaso. Al final hay alguna rampa que debo incrementar la potencia y controlar no perder adherencia para no parar, complicado. Disfrutar de las vistas y bajada a fondo si sabes, de lo contrario, despacito. En la Masella cojo la pista que va por debajo y sale a Alp. Como aún no tengo suficiente, doy una vuelta turística por la llanura.
A disfrutar.
Nota: Prácticamente todo en modo ECO, con la batería de 750W ha sobrado un 30%.