Priorat Negre 4.0

one hour
March 7, 2022
March 2022

near Porrera, Catalunya (España)

Nova visita a una de les meves rutes favorites.

Avui unint-me al grup del 500 watts cycling de Mont-roig (https://www.mont-roigmiami.cat/empresa-turistica/500-watts-cycling/ https://www.instagram.com/500wattscycling/ ), amb el seu capo en Ramonet al capdavant.

"Allà donde fueres, haz lo que vieres", que diuen... Així que m'agafo les dues bateries perquè sé que aquests companys porten un ritme més alegre del que jo estic acostumat. Encara que potser al final no ha estat tant com em pensava (hauré gastat uns 800 o 850 wats, tirant força de trail a les pujades de la segona part de la ruta, sobretot)

Torno a penjar aquesta ruta sobretot perquè li hem afegit una trialera nova (o que no sempre faig) que a la "v 3.0" no hi era. Es tracta de la que hi ha després de les Soleies i que passa pel Barranc de les Trampetes i per sota de la via del tren. Retalla una mica la ruta i està millor que mai de neta (a la primavera no la vam fer pq ja anàvem de curt i estava tapada i "punxenca".

També a l'entrada del sender dels Patirassos he fet una mica de tomb per a no passar per la vinya que va esborrar el primer tram del sender. Costa una mica de veure, però seguint el track ho trobareu bé. I si no, ara ja es pot passar bé pel costat del bancal.

En sortir de Bellmunt tb hem fet un minicorriol que evita un tram de carretera i a Gratallops em passat pel mig del poble.

La resta, tot igual que el darrer cop.

Val a dir que el sender del camí vell de Falset a Gratallops està més net que mai (ni un arbre caigut) però, per contra, el del Bosc de la Bruixa hi han fet treballs forestals i el darrer tram s'ha de fer a peu uns 30 metres pq hi han deixat força vegetació al damunt.

L'esmorzar al casal de Bellmunt està força bé i bé de preu.

En resum, un molt bon matí de btt mb molt bona gent fent, torno a repertir-ho, una de les mesves rutes favorites. I sencera per segon cop en menys d'un any. Remarco això de "sencera" perquè si no fos per l'ebike, no crec pas que la pogués fer així (o necessitaria el dia sencer......)

Aquí podeu veure la crònica més extensa del darrer cop que la vaig fer amb la Scott Genius (i que, "per sort" no la vam poder acabar per problemes mecànics, per l'hora i perquè les forces eren ja molt justes: