Presa de Susqueda - Pont de Querós.

Photo ofPresa de Susqueda - Pont de Querós. Photo ofPresa de Susqueda - Pont de Querós. Photo ofPresa de Susqueda - Pont de Querós.

February 20, 2023
February 2023

near Susqueda, Catalunya (España)

Feta el 20/02/23 amb bon sol i cap nùvol.

L'objectiu era visitar i trepitjar el Pont de Querós que sempre és a sota les aigües del Pantà de Susqueda.

Primer de tot dir que Wikiloc no va bé i el desnivell acumulat positiu es de 230 mts. i un IBP de 17, molt fàcil.

La ruta es fàcil per la pista que voreja el panta pel costat sud, encara que s'ha d'anar amb compta amb el fang i els rierols que baixen de la muntanya i amb la quantitat de pals i branques que han deixat en l'última tala d'arbres. Aquesta tala ha permés que es vegi el pantà durant tor el recorregut.

Primer arribem a veure l'Ermita de Sant Martí de Querós i poc després ja veiem el pont que surt amb tota la seva força sobre el Ter.

Més endavant trobem una petita explanada on comença una pista que baixa direcció al Pont però qué més endavant es converteix en un corriol sobre la sorra del pantà. Hem deixat les bicis lligades i hem baixat a peu fins a trepitjar i travessar tot el Pont de Queròs. Una experiència sentirse sobre el Pont i dintre del Pantà ara molt buit.

Salut i bones rutes.

Photo ofVistes des del Mirador de la Presa. Photo ofVistes des del Mirador de la Presa. Photo ofVistes des del Mirador de la Presa.

Vistes des del Mirador de la Presa.

Vistes de Querós

PictographBridge Altitude 1,027 ft

Pont de Querós

• Photo of Avi Jordi
    Avi Jordi Mar 5, 2023

Una bona ruta Juli, nosaltres la vam fer l'1 de març, arribant fins a la presa de Sau. I em va passar el mateix amb el desnivell: el real, registrat amb un TwoNav, va ser de 485m i al pujar-la a Wikiloc ha quedat com 2.179m. Al meu company de sortida , que la va registrar amb un Garmin, li mostra 495m. He escrit al suport de Wikiloc per a que s'ho mirin. Tu quin dispositiu GPS utilitzes?

• Photo of JuliSG
    JuliSG Mar 5, 2023

Hola Avi Jordi, gràcies pel teu comentari.
    Nosaltres no vam arribar a la presa de Sau perque vam sortir molt tard però tenim previst fer una donant tota la volta pujant primer a Rupit i baixant per la presa de Sau i per Querós fins a la presa de Susqueda.
    Jo faig servir directament el Wikiloc en en Samsung S10 i moltes vegades em dona altituds erròneas i quan pujo la ruta s'ha arregla el desnivell, però en aquest cas no ha estat aixì. Ja ho vaig comentar a Wikiloc però continua igual.