Pradell Teixeta full trails

November 21, 2021
November 2021

near Pradell de la Teixeta, Catalunya (España)

Enllacem segurament tots els trails de baixada de la zona de Pradell.
Pelic, antenes, cova tornera i abeuradors.

• Photo of flonjall
    flonjall Nov 29, 2021

No coneixia el tallafocs, mestre. Apúntat queda!

Per aportar alguna cosa, veig q vàreu anar pero carretera de Pradell a buscar la pujada CAP al parc. Hi ha un sender Planer pel Barranc del Pas que permet evitar la carretera. Abans estava tapat. Pero de fa un Any o dos está bé i és divertir. Si no el coneixes, digues m,Ho i busco el track

Salut!

• Photo of pitufu88
    pitufu88 Nov 29, 2021

Ep!! El tallafocs està net de fa poc temps, és bastant recte, però no està mal amb alguns saltirons. No conec la pujada k dius.

• Photo of flonjall
    flonjall Nov 30, 2021

No es pujada. És pla. És un bypass que et permet anar del final dels Abeuradors / Cova Tornera cap a la pujada cap als molins sense passar per dins de Pradell. El pots veure en aquesta ruta. (del km 34,7 al 35,4) (* Aquell dia no vaig guardar el track per un error).

Aquell dia vam baixar cap a l'Argentera pel Portell del Peiró, que tb el van netejar en temps de pandèmia (la vegetació... les pedres no les van escombrar) No sé si l'has feta mai; baixada de nivell pels que en sabeu i entorn paisatgístic ben guapo

Salut!

• Photo of pitufu88
    pitufu88 Nov 30, 2021

Diria k si l'he fet la k baixa a Argentera, fa força temps! Ara toca sortir mes aprop amb aquest fredddd