Photo ofPortlligat,Cap de Creus per camí de Ronda,ultim tram carretera desde els Prats de Tudela fins dalt.Tornada per carretera. Photo ofPortlligat,Cap de Creus per camí de Ronda,ultim tram carretera desde els Prats de Tudela fins dalt.Tornada per carretera. Photo ofPortlligat,Cap de Creus per camí de Ronda,ultim tram carretera desde els Prats de Tudela fins dalt.Tornada per carretera.

August 27, 2020
August 2020

near Portlligat, Catalunya (España)

Sortim del pàrquing de Portlligat on deixem l'autocaravana.Prenem direcció Cadaqués,al arribar al trencall de Cap de creus ,fem un tros de carretera fins a trobar un camí a mà esquerre.Aquell camí ja no es deixa fins arribar al pàrquing de Tudela.Al recorregut que seguíem hi havia errades de camí que nosaltres vàrem rectificar i que els que seguiu el nostre track us demanem disculpes.Ells van seguir per un corriol de matolls ple de punxes i estret i nosaltres al trovar-nos allà vàrem decidir tornar enrere i agafà un camí ample que teníem més avall.Tingueu-ho amb compte,ja es veu una sortida de pista que no cal que la seguiu.El camí que agafem ja es del GR i es ample fins al pàrquing de Tudela.Allà ens possem a la carretera i ja fins dalt de tot de cap de Creus.Una bonica ruta per una joia del nostre país.
Al baixar agafem la carretera i arribem en un tres i no res al lloc d'inici.
Cal dir que era el mes d'agost i cal anar amb compte d'anar per la carretera doncs el transit es molt dens i la via molt estreta.Nosaltres portàvem llums reflectants al darrera.
Pel que fa al camí de pujada no varem trobar a ningú.
Bona pedalada.

PictographPhoto Altitude 274 ft

• Photo of guix's.mtb
    guix's.mtb Jan 21, 2024

bones, el troç que va de portlligat a pla de tudela el veieu ciclable amb una gravel??