Port de la Selva - Perafita - St. Baldiri - Port de la Selva

Photo ofPort de la Selva - Perafita - St. Baldiri - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva - Perafita - St. Baldiri - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva - Perafita - St. Baldiri - Port de la Selva

-16 ft
May 31, 2022
May 2022

near el Port de la Selva, Catalunya (España)

Sortim del parquig de la platja del Port de la Selva i per carretera ens encaminem cap a Selva de Mar, però una mica abans d'arribar-hi girem a l'esquera per una pista en pujada continua que ens portarà al coll del Serrat de Can Berta des de on tenim unes vistes espectaculars de la badia de Roses. Baixem fins a trobar la carretera de Cadaqués que seguirem fins al trencant de Pení i comencem a enfilar-nos fins a trobar una pista a l'esquerra que ens porta al mas Romanyac i en baixada fins a tornar a trobar la carretera que seguirem fins a la rotonda de Perafita. Ens enfilem per la urbanització i seguim per pista en direcció al Port, però ens desviarem a la dreta per anar a veure l'ermita de Sant Baldiri de Taballera. Reculem fins a trobar la pista que veníem i ara ja només ens queda arribar al Port de la Selva resseguint tota la costa per sobre la cala Tamariua.