Photo ofPont Roig, Catedral de Tortosa, Assud Tivenys, Pont penjant d'Amposta des d'Amposta Photo ofPont Roig, Catedral de Tortosa, Assud Tivenys, Pont penjant d'Amposta des d'Amposta Photo ofPont Roig, Catedral de Tortosa, Assud Tivenys, Pont penjant d'Amposta des d'Amposta

-10 ft
11984
November 12, 2023
November 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 21,1 km/h
Temps total en moviment 3:17:42

Des d'Amposta per vora canal fins a travessar Pont Roig de Tortosa. Seguim cap a Tivenys, passant per davant l'escorxador Tortosa i per carretera agafant desviament a l'esquerra per anar a l'Embarcador de Bítem. Seguim per vora canal, camins i carretera fins a Tivenys.
A l'arribar a la plaça,desviament a l'esquerra per anar a l'Assud de Tivenys.
Tornada cap a Tivenys, seguim i desviament a l'esquerra per a pujar per Les Planes, seguir pel camí de Calambrell per a baixar de nou a la carretera pel Lligallo de Bítem.
Tornada a Amposta, per la Via Verda de l'Ebre, passant per Tortosa i Campredo.

Ruta circular des d'Amposta passant per:
- Pont Roig (17.3 km)
- Catedral de Tortosa (53.1 km)
- Pont penjant d'Amposta (67.3 km)