Poblet, tres barrancs

April 14, 2019
April 2019

near Farena, Catalunya (España)

Deixem el cotxe a la casa forestal de Castellfollit i començem a puja per pista direcció a la casa del Titllar, pasem de llarg l’era de Noguers i anem tirant fins a trobar el camí ramader que creua la pista .... primer Sender de baixada del dia , la Pala Forta, que ens feixa a la carretera que va del monestir a Prades, l’enfilem camí de Prades, fins a trobar l’entrada de la casa forestal del Tillar, a partir d’aquí continuem pujant amunt per la Senda de la Font del Pagès.
Una vegada som a dalt dels plans, anem cap a l’esquerra, fins a buscar l’entrada de la Senda del recorregut micològic, la segona baixada del dia....
La gent l’anomena els troncs, que podem enllaçar amb la Jabalinera i al final, remontant una mica la Pista, a ma esquerra, veiem l’entrada de La Senda Gladiator.
Aquesta, ens deixa just on comença l’ascens al barranc de l’Argentada....
Au!! Tot amunt fins als Plans de St Joan.
Ja som a dalt.... cap a fer el descens al mirador de la Pena... ja som a la tercera baixada del dia.
Una vegada a la Font del Deport, anem a buscar la Senda Del Colom per continuar baixant!!!! La fem i enllaçem amb la fi del Matarucs....
Ara tan “sol” ens queda pujar tot el Barranc de La Pea i tornar a buscar el barranc d’Argentada, aquest cop per baixar per Senda... fent la quarta baixada del dia .
La Senda ens deixa sl camí asfaltat que remontant-lo lleugerament, ens dura al cotxe.
Ruta molt completa, però exigent....
Si no es vol agafar carretera, de la font De la Teula a la casa del Titllar, es pot fer per corriol, pero els últims 100 mts, aprox, s’ha d’arrossegar la bici.
M’he quedat sense bat a 150 mts d’acabar.
He esgotat 630watts anant combinant tota la Ruta el 20% i el 50% d’ajuda.
Peso 80kg i surto 1 cop per Setmana.