Platja d'aro - Girona, ebike Trekking

Photo ofPlatja d'aro - Girona, ebike Trekking Photo ofPlatja d'aro - Girona, ebike Trekking Photo ofPlatja d'aro - Girona, ebike Trekking

September 25, 2022
September 2022

near Platja d'Aro, Catalunya (España)

Inaugurem la secció de rutes amb ebike amb aquesta preciosa ruta del Carrilet desde Platja d'aro fins Girona i tornar, 80km en total, 40+40.
Comencem desde el passeig de Platja d'aro al costat de l'Hotel Planamar.
Ruta feta amb una Ghost Square Cross 1.8, amb 400W bateria i motor Bosch Active line, 62Nm,
He utilitzat tota l'estona el modo ECO i nomès dos o tres punts el modo TOUR, Costa de l'Alou, abans d'arribar a llagostera on hi ha algun rampote curt, on he cedit a la tentació ¡¡¡¡
La resta es fa bé amb el modo ECO, portant una mitja de 20, de luju ¡¡¡
La veritat que el motors Bosch son dels més eficients, he acabat i encara quedaven 2 cuadrats de bateria, uns 35km de marge, Molt bé ¡¡¡¡¡
Això et permet anar suelto i sense agobios per la bateria.

Sortim donç desde el passeig i el resseguim fins al final on girem a la dreta, aqui comença la variant de carril que ens portara fins empalmar amb el carrilet a l'alçada de Castell d'aro.
Continuem amunt i hem de creuar el carrer / carretera que va a S'agaro, ho fem per un semafor i oh sorpresa, hem de baixar per unes escales on hi han col.locat una viga de ferro a modo de carrril on possar les rodes de la bici, com les que col.loquen als bike parks per pujar als remuntadors, baixem i ara si que recte amunt creuant el parc del Llac.
despres de creuar l'autovia per sota trobem la cruilla on girem a la dreta, 90º, i ens incorporem al carril principal del carrilet direcció Girona, creuem Castell d'aro flanquejats per uns imponents plataners, atenció a les cruilles, creuarem carrers i alguna carretera petita, aquest tram anem paral.lels a l'antiga carretera de Santa Cristina on ja pel costa dret ens endinsem al bosc, a la nostra esquerra tenim Solius i les seves roques caracteristiques, fem via i trobem la dificultat més gran de la ruta, la pujada de la Costa de L'Alou, pel mig d'Eucaliptus arribem a dalt i en baixada fem l'entrada triunfal a Llagostera, bars i terrasses per fer una paradeta ¡¡¡
Continuem ja per un entorn més rural, amb cams de Blat de Moro i granjes de vaques, trobarem la cruilla de la ruta Termal, nosaltres continuem recte fins Cassa de la Selva, just al costat de l'antiga estació, hi ha una font.
Atenció, han fet una variant i ara la ruta va més recte que abans seguint la carretera.
Travessem Llambilles on també hi ha una font, Girona ja no esta lluny...
Arrivem a Quart on passem pels carrers fin trobar la sortida que ens portara a l'entrada de Girona per L'Onyar, nosaltres arribare fin el Pont de Pedra.
Ruta molt agradable a tenir amb compte que la tornada encara que ho sembli, no tot es baixada ¡¡¡¡¡¡